czwartek, 3 października 2013

Takie coś ode mnie :D

A więc tak, jeszcze jeden komentarz i na 100% pojawi się tutaj w najbliższym czasie nowa część, a warto, oj warto, bo mam mnóstwo pomysłów, czy świetnych? Sami ocenicie :)

Nie jestem pewna, czy mi się udało, ale tym opowiadaniem chciałam pokazać, co to prawdziwa przyjaźń i miłość.(Pewnie mi się to nie udało ale trudno :D) Chciałam pokazać, że jeżeli naprawdę na czymś nam zależy to powinniśmy o to walczyć do końca. To nie miało być puste opowiadanie lecz historia o przyjaźni, odwadze i różnych przygodach, których nikt z nasz pewnie by nie przeżył :D To opowiadanie w pewnym sensie było odzwierciedleniem moich marzeń i pragnień, moich emocji, ale i życia prywatnego. W sumie, pewnie chociaż część opowiadań na blogspocie i nie tylko takimi są. :)

W drugiej części będę chciała pokazać jak pewne wydarzenia mogą zmienić ludzi aż nie do poznania. Niektórzy będą uciekać, chować się przed prawdą, inni będą zakopywać swoje uczucia w sobie. Będą też tacy co swoje smutki starać się będą ukrywać za innymi emocjami lub może nawet topić je w alkoholu, tłumić narkotykami?
Czy odnajdą szczęście? Czy śmierć odmieni ich życie na zawsze? Czy Becky odnajdzie miłość? Co kryje się za częstymi zniknięciami Prue? Co wniesie do życia przyjaciół nowy bohater? Czy Harry znów stanie na drodze do szczęścia bohaterów? I chyba najważniejsze... Czy Prue pomści śmierć brata i co tak na prawdę działo się przez te wszystkie lata z Derekiem Carterem?
Więcej przygód, nowi bohaterowie, intrygi i niebezpieczeństwo będą przeplatać się z miłością, namiętnością, zdradą i pożądaniem. Postaram się też, by w tej nowej części było więcej o innych bohaterach, trochę więcej o 1D, z czego na pewno ucieszą się ich fanki :)

Mam nadzieję, że uda mi się napisać coś takiego, że się nie pogubię i że wam się spodoba. Byłoby mi miło gdybyście zostawiali po sobie komentarz, bo to bardzo motywuje do dalszej pracy :)

Jeśli będzie jeszcze jeden komentarz to prolog postaram się dodać do końca października, ewentualnie coś na początku listopada. Zmieni się wygląd bloga dzięki Marchewie, która już zrobiła szablon i tylko czeka aż pozwolę jej go zmienić :D Oraz zdjęcia bohaterów, które sama robiłam ( z pomocą Marchewy). Staram się też pisać długie posty, przedłużone opisami pomieszczeń, miejsc le też i uczuć. Mam  tylko nadzieję, że was tym nie zanudzę :)

Od siebie powiedziałam chyba wszystko :) Masz pytanie, pisz śmiało, na pewno na nie odpowiem :)

A teraz małe coś, które sama robiłam, trochę dziwne, ale taam... :)
Oto trzy zdjęcia, które łączą tematykę starej, skończonej części z nową, którą piszę :) Mam nadzieję, że nie ma błędów, bo ostatnio musiałam niestety poprawiać :)
Do zobaczenia ;*
Pozdrawiam, Wasza Zuza♥




2 komentarze:

  1. Nie moge sie juz doczekac cd. Opowiadania. Pozdrawiam:). Rosemarie

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czekam.
    Obserwujemy ? http://kakuch.blogspot.com/
    Jeśli tak to zaobserwuj a ja się odwdzięczę.:)

    OdpowiedzUsuń